HEJA TEKNIKMAGSINET!!!!! <3

jag var på Elgiganten i söndags för att kolla upp min mobil vars batteri plötsligt inte höll mer än en dag. Han ändrade lite saker som skulle göra så att mobilen skulle dra mindre och ja, att de kanske skulle bli bättre av det. Andra alternativet var att lämna in den, och det hade jag inte tid med så testade de första. Men batteriet var likadant. Min pappa var inne på Torp köpcentrum igår och kollade på lite olika ställen där de kanske hade ersättningsbatteri, när han kom till teknikmagasinet så tyckte han där att de lät som att jag bara skulle behöva uppdatera mobilen, för de hade tydligen skickat iväg massa saker på lagning som bara behövde uppdateras. Så de sa hur man skulle göra och jag gjorde det (och då råkade mina sms försvinna :C trodde jag hade dem på minneskortet, men icke! så där försvann min Post avi också, men fick ny idag! *glad*). Och batteriet är fortfarande fullt, om de skulle varit likdant så hade det varit slut vid detta laget. Så schysst av dem att säga det och tänka på det, illa att inte elgiganten inte gjorde det. Haha, vet minst två tre ggr jag har kommit in med saker och JAG vet vad som har hänt etc men inte dem..Men klagar inte, för fick nya saker. haha.

Så idag är jag skitglad för att jag slapp lämna in mobilen och för att jag kan hämta ut paketet.

Minus idag är vädret, igår snöade det och blev massa slask på eftermiddagen. Nu är det snöblandat regn igen, usch. Fast nu snöar det nog mer än regnar. BLÄ. Men de skulle bli sol nästa vecka, it BETTER BE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0