moves like jagger

Lyssnar bland annat på denna : - den (& albumet) har gått på repeat sen den kom ut. MUMS. Maroon 5 är ett band jag vill se live. Sedan att Adam Levine inte är helt ful är ju ett plus..Idag ska jag inte göra mycket, har dock väldigt tråkigt, så funderar på ett TVD maraton ikv. Long time no see! Måste ta tag i mitt liv snart alltså, har typ inte gjort något på skitlänge, måste ut och socialicera(?) mig, mest på grund att sjukdom och att jag bor som jag gör haha. Usch!

Detta var i alla jag innan Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

nä-ä rach, nu får du fan dela med dig av lite hår!!

2011-07-15 @ 19:48:21
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Jag är inte så haj på om du kan se vad jag har svarat när jag svarar på kommentaren men skriver här istället!

Jag vet inte riktigt om jag ska dit igen, va på Leeds förra året men det är en riktigt bra festival så ni gör bra beslut med att åka dit! Men det är bättre om ni tar med er tält dit, för det går ju på handbagage och det är rätt dyrt att köpa där. Bo verkligen på campingen! För det va helt sjukt, ni kommer ha den bästa veckan i era liv. Om det är något mer du undrar så är det bara att fråga på! Glad att hjälpa till :D

kram!

2011-07-20 @ 18:58:49
URL: http://www.nattstad.se/amandaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0