artifact

Försökte stå emot, men eftersom alla spammade med GIF;ar och texter/bilder så var jag "tvungen" att kolla. Det är en film/dokumentär som 30STM har gjort, den handlar om när de gjorde sitt album m.m. Denna delen (det är en förhandsvisning, det ryktas om att hela filmen är runt tre timmar haha. ) fokuserar på när de blev stämda på 30 miljoner dollar. (är säkert ingen som har missat de dock). Den var fin, och intressant - jag är sjukt intresserad av sånt här. Bakom scenerna, jag älskar sånt. Mycket olika tankar och funderingar kom upp efteråt.

Tänker absolut inte lägga in bilder eller något för att de finns dem som inte har sett och inte vill se, och eftersom jag var en av dem haha, så vet jag hur det är. Men detta var ett citat. Ett annat citat var:

"just follow Shannon and you're good!"
- Tomo Milicevic.

Vilket jag tycker stämmer, Shannon är bättre än bäst, det är Tomo med. Det är alltför många som bara ser J och det tycker jag är synd, även om han är bäst han med. Arrrrgh. ska försöka lägga band på mig själv och inte skriva om 30STM så mycket, ursäktar för det.

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

måste samla "mod" till att titta.

och jag hatar att folk inte ser shannon & tomo. what's up? värsta är kommentaren "ja, men 30stm är ju skådespelaren jared leto's band" :)))))))

2011-07-10 @ 22:30:53
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-07-12 @ 15:35:54
Postat av: Evelina

(råkade skicka en tom kommentar hehe)

re: haha, hej! men ja, fan vad jag hatar dom vakterna, värdelösa! och ofta dom sa så... dåligt!

2011-07-12 @ 15:38:00
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0