in the heat of Los Angeles.

Jag sitter i mitt rum och lyssnar på Los Angeles med Sugarcult och tänkar på annat än jobbiga kommentarer ifrån föräldrar som får en att sänka sig själv än tvärtom, jag tänker på en fin framtid haha ;). Men låten är skitbra, så lyssna på den kära vänner.

idag har jag ätit hemmabakad pizza (vilket märks på min mage D: hahaha, tjockiizz. Nä, jag är inte gravid..De är pizzan, i swear :D). Mamma gjorde degen och jag tomatsåsen och så gjorde vi påläggen tillsammans. Det smakade helt okej. Min dator bestämde sig för att lägga av precis när jag skulle publicera detta förut, så har fått skriva om - typiskt. Rubriken var kvar när jag startade den igen, men segt att de andra inte står kvar!

På tal om L.A. så tycker jag ni kan checka ut min "LA baby"-spotifyplaylist. Jag tänker på LA, och en fin roadtrip i california när jag lyssnar på den. Länkar till både den & låten jag nämnde innan längst ner i inlägget. 
Nej, ska sluta snacka gojja, här är [spotifylistan] och här nedan är det en video med låten, en skitfin video som får mig att tappa andan, bli mållös. Så se gärna på den.

HD Twilight Landing At LAX (Cockpit View)
Uploaded by dchrisper. - Explore exotic destinations and travel videos.

tyvärr så hittade jag inte den som jag hade sett på YT (ingen som jag kunde embed;a xD). Men hittade den på dailymotion (även om jag har förmig att den på YT var längre.) Enjoy!

edit: den på YT var mycket längre, hela låten fick ju plats där.. hm. Här finns en på YT ifall någon vill se hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0