julstämning aka snöbollar

Idag har vi (mest mamma..) gjort lite julgodis; knäck, snöbollar och även köttbullar. Blir dock mer imorgon! Idag blev jag också 1400 fattigare, men flyg till london är ju rätt nice. Funderar förresten på om jag ska gå på Reading konserten  med McFly med, som är dagen innan.. Vore mer värt egentligen om man tänker efter. Och så slipper jag vara själv i 2 dagar eftersom jag ändå tog ett flyg den 4e, för att de var billigast.

DET ÄR JUL OM TRE DAGAR!!!! de går så fort att jag inte hinner med. Eller ja, egentligen går de rätt segt eftersom jag inte har mycket att göra just nu.. Vill dock ha mitt ELF paket innan jul tack? Är lagom nyfiken! På tal om nyfiken så är jag både asnyfiken och jätte (!) glad för att de snart är jul, har inte riktigt fattat att man får (och får ge) saker på lördag! wheo, lite nya fräscha nya saker är alltid kul! Undra förresten om de kommer någon sån här snö någongång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0