Water For Elephants

Var på bio med Charre igår - trevligt att träffas igen, var ju ett tag sedan. Water For Elephants var den filmen vi såg på, den utspelar sig runt på en cirkus under 20-30 talet. Den var faktiskt bra, hade inte för inga förväntningar av den (som många säkert har när de ser den xD) Dock så var Robert & Reese en konstig kombination till en början, men man blev snabbt van. Man vet mer eller mindre vad som kommer hända, men de är en fin historia. Och jag gillar att de är 20 tal, skulle på ett sätt vilja leva då. LIksom gör som han gör, hoppar på ett tåg. Och får ett jobb sådär. Man kunde gå till sin morbrors affär och få jobba där etc. Springpojke etc. Fanns inte tråkiga datorer eller TV apparater. Inte för att jag vill bli av med mina men iaf.. :$ Man levde ju på ett annat sätt, gott och ont.


DATA UPPDATE:
Han jag brukar lämna datorn hos var på semester, så den har inte lämnats in än. Mamma kände någon annan som kunde kolla på den, men de blir på Tisdag i så fall. Så ingen konsert/London update förrens om kanske två veckor. Min dator är dock en HP dator och har ett program innan man öppnar datorn, HP Quick eller ngt heter det, och där kan man gå in på nätet så de är tur, sitter i det prograrmmet nu.

Kommentarer
Postat av: charlotte

håller med. vill också leva på en tid utan datorer och mobiler. visserligen är det ju bra till viss del, men det har fan gått till överdrift på våran tid. usch x)

Postat av: charlotte

haha, vafan! gött att jag råkade länka en bild där istället.

2011-04-20 @ 20:06:41
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, den filmen vill jag se!

2011-04-28 @ 17:21:12
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0