väksjö/götäbårg

Var först i Växjö i helgen sedan på söndag tog jag och hälsade på Charlotte & kollade på EMA's. Helgen i Växjö var mysig, Above The Noise spelades på repeat hela tiden. Då menar jag verkligen hela tiden, förutom då vi sov. Konstigt nog är jag inte trött på den, vill bara lyssna mermermer! De kom en webchatt också med Tom & Dougie så den kollade vi på också, man fick en del skratt! Vi försökte planera lite, men gick väl sådär, pepparkakor gjorde vi med men de gick också sådär. Vi kanske inte var på topp?

Men som sagt, den var mysig och den var skönt att komma bort, Elli & Jenny är två fina tjejer!


EMA's var. bra. som sjutton. Jag blev så stolt så, man såg hur Jared sken upp och var jättestolt över att Kanye var där. Och avslutningskramen/buddie-kramen när han hade sjungt (?) klart var fin. hahaha!
Har även kommit på ett nytt motto som jag ska leva efter (startade denna bloggen för att leva efter samma motto, men nu är jag på G att verkligen göra det också!): TÄNK INTE, BARA GÖÖÖÖÖRT.

Avskyr att ångra saker i efterhand. Nu är de snö här, men de vet nog alla. Ska bli mer aktiv här och sånt bajs. Adam är i Sverige nu och spelar. Jag vill vara där. hääääää.

ceeee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0