LDN

Resan har varit upp och ner, verkar vara bra på att ha otur! Konserten var skitbra, vi stod på scen med 30STM, fint var det! Jag fick sitta på en killes axlar, skitsnällt, och såg skitbra därifrån! hihi! Bilder kommer längre ner. Vi kom åter till Sverige i torsdagskväll. De känns som att vi kom hem för någon timme sedan! Jag går bokstavligt talat runt som en zombie, jag vet inte ut eller in mer än att jag vill se dem IGEN NU! Har lust att dra till vegas x) Ja, såna tankar går runt just nu, jag vill ha tillbaka tisdags och jag viill se dem nu.

Vill inte tillbaka tillvardagen (har inte ens en vardag) utan vill tillbaka till de där livet ~





bild 2-4 är ifrån scenen ^^ 2 och 3 är printscreens ifrån en video som jag förhoppningsvis kan få upp snart, den är för lång, filmar när jag går av scenen och massa skit som inte behöver vara med så ska klippa den. Andra videos hittar ni på min YOUTUBE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0