some nights;

Heeeeeeeeeeeeej, Bråkade lite med CDON nyss eftersom dem hade sjabbat bort min skiva.
Men de skickade en ny som också skulle vara signerad annars skulle jag höra av mig.

FörövrigtskullejaggealltförattsehonompåHeaveniLondonden9eJuni.
Skulle vart så guldvärt. dream come true! Haha.  Aja, slut på Adam snack.


de är sommar ute, så jävla gött. solade igår, blev typ grå? ingen mer solning för mig nej. Matte nationellt på torsdag så det är mest de som är i huvudet just nu. Beställde i alla fall Peace & Love biljett igår för det stod fåtal och vågade inte vänta ihihihihihi. Awesome.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får skivan snart hem! Och jag skulle också göra vad som helst för att få se Adam, och ännu i London!! Åh :3

2012-05-22 @ 18:46:29
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Linda

Sv: Verkligen det! Älskar alla hans citat :)



Haha, men kul att du fick signerade bilden iaf ;D Ohja, det skulle vara superkul att se honom i en klubb (gayklubb då) :D Ja om man skulle bo där så skulle jag definitivt gå! Elr om man bodde i USA så skulle man ha ännu bättre chans att se honom... :3

2012-05-24 @ 13:26:35
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0