20120223



Har på något sätt fått mig en vana av att somna på kvällen runt 22 och vakna någon timme efter. Så nu är jag svinpigg. Var i götet idag och hittade två böcker på bokrean; "En dag" & "Cirkeln". Skulle även kollat på foundation, men tjejen inne på MAC var ju inte mycket att hurra för. sa att jag hade en viss nyans i en serie och ville testa en annan serie, men då sa hon att de inte hade den nyansen/numret i den andra serien och jag fick snällt ta samma igen. Wooot? De hade olika namn på nyanserna/färgerna så var lite osäker på att matcha själv, tycke jag hittade en som var någorlunda samma.. Men yeye. Glee kom ut inatt och jävlar vad bra Darren gjorde "Cough Syrup" & älskar att Samuel ifrån Glee Project äntligen har kommit med i serien. Avsnittet var grymt, rörande & något jag behövde. Nu ska jag sluta snacka gojja - ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det avsnittet av Glee måste vara det bästa de gjort! Och jag har svårt för Darren, men den låten gjorde han riktigt bra! Och nu när Samuel har kommit vill jag se mer av han än vad vi fått gjort hittills :)

2012-03-30 @ 17:23:17
URL: http://emeliel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0