2011 10 06

torsdag - redan! Har inte hänt mkt sen senast, jobbat och chillat. (ogillar när folk skriver såhär egentligen, "ah idag har jag jobbat./varit i skolan det var kul hehehehehehe", har dock gjort de själv så ska ju inte säga ngt. Men det är tråkigt att läsa när någon skriver det jämt.)

nytt; Blir födelsedags middag 22 oktober. Yay. Har börjat kolla på en serie, (kan ha sett något avsnitt innan) som heter Roswell. Den är ifrån 1999, så lite oldschool, bra än så länge. Har även kommit på att jag tror jag ska slänga upp recensioner på nya avsnitt av serier jag kollar på. Imorgon kommer till exempel TVD och The Secret Circle. Brukar alltid ha massa åsikter och tankar som jag "rensar ut" med Zara. Men lite inlägg vore ju också gött. haha. Ville mest skriva det sista, att jag ska börja med såna inlägg. annars så var det ju mest strunt i detta inlägget.


Kommentarer
Postat av: charlotte

svar: åh, i LA. ännu bättre. jag läste om den & den utbildningen verkar ju ge lite mer, vilket är obvious. jag är dock rädd för att plugga någonting sådant seriöst utomlands, eftersom jag är rädd att det blir jobbigt med språket. alltså, man kan ju engelska och sådant, men känns som att det kanske blir jobbigt att ha en lång utbildning på bara engelska. fast vette fan D:

2011-10-11 @ 11:37:38
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0