secrets;

Fars dag idag, grattis alla pappor :D  Själv ska jag äta middag i stenungsund @ harrys. MUMMA.

x Drömmer om 2 saker. tänker visst inte tillräckligt på't när jag är vaken så de följer mig på nätterna också; 30STM och jobb & sånt där. (dock så drömde jag en natt också att och några vänner satte oss vid ett berg, och på berget kryllade de om små äckliga svarta djur som var som löss fast svarta och större, och ah, de ramlade ut massa ifrån håret :c blev livrädd när jag vaknade. HAHA. sorry förrsten, hoppas ingen åt där eller ngt.)

x Haklinjen på killar är schnyyyyyygt som få, fast den ska vara skarp. Det är i en viss vinkel som det är råsnyggt Haha, har kommit på de för kommer de någon kyss-scen i te.x Gossip Girl (som jag har råkollat på senaste dagarna) så glor jag på killens haklinje. Konstig? Nejrå. (EXEMPEL!)

x Helgen har vara rätt boring, skulle på party i fredags men kände att det var en förkylning på G så stannade hemma och kurerade mig. Ångrade mig naturligtvis men men.

x Skulle skaffa nytt ID i torsdags, men nähe - just den dagen var det stängt för de hade fått nya fotoautomater. Mitt gamla har nu gått ut så måste ha en person med mig när jag ska göra det också.

x Har ingen konsert inbokad nu, nästa blir nog i mars/april. Känns knas, men okejrå! Känns gött att kunna spara pengar iaf.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vill också på konsert men pengar måste sparas här också!



Sv: Ja, härligt när favoriterna vinner =) Och ja, de var riktigt bra ♥

2011-11-13 @ 21:01:15
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: SARA

SV: MMMMH älskar shortsen!! Jag hade faktiskt tänkt att beställa allt på bilden, men summan blev 3000:- xD eehe. Så valde bort några av sakerna bland annat shorten för jag har ett par som jag kan sy på läderkors själv :)

2011-11-17 @ 02:09:39
URL: http://sabras.blogg.se/
Postat av: sara

åh haklinjen är sååå snygg på killar!!

2011-12-18 @ 22:14:06
URL: http://germanottas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0