McFly live Manchester 19 Mars

Bussen ifrån Victoria gick klockan 10:30, vi var dock där nästan en timme för tidigt. Och vi kom fram runt 15. Vi gick till MEN arena och de gick skitbra. Jenny & Johanna mötte upp oss vi hängde lite där, åt lite och sånt där. Fint väder var det med, vilket var skitgött.  Tiden gick skitfort och plötsligt skulle man gå in (ohooo VIP kön här va! go pioneers) jag var skitpepp samtidigt som jag inte förstod vad jag egentligen skulle göra där. Det var bara sittplatser så man fick ta vad man fick, men våra platser var väldigt bra. Tre flickvänner (Georgia, Izzy & Giovanna) kom ut och pratade med några tjejer vid oss, sjukt söta var dem IRL. Jag gick dock aldrig till dem eller så utan satt kvar på min plats. The sunday feeling (ngt) tror jag började (om de var så de hette haha) och sedan var de City Stereo och de var rätt bra dem också. The Struts kom ut sist, musiken och så var lite go men jag kunde inte sluta garva åt dem, man visste inte om man skulle ta dem seriöst eller inte. hahaahahaah. söta killar var det  alla fall. här kan ni se en live video med dem.

Sedan kom McFly ut och hela konserten kändes som en film. Men de var bra överraskningar och setlisten var skit bra, bra blandning. Bilderna är sådär för hade full zoom haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0