Killing Bono

Killing Bono verkar vara en skitkul film som jag lätt ska se. Filmen hade idag premiär och när jag kom dit var de pyttelite folk. Och jag var ändå sen. Ben Barnes (dorian gray, narnia mfl) & Robert Sheehan (misfits och cherrybomb) har huvudrollerna i filmen. Robert gick rakt in pretty much, Ben stod vid oss (träffade 2 trevliga tjejer som råkade gå typ tio min innan de kom ut för andra och sista ggn..) men precis innan oss så vände han, typiskt. Sedan började de dela ut biljetter till visningen av filmen. Vi var nära att få men han trodde inte att tjejerna var över 15 euh. Så vi stod där och de sa att de var slut 21:15 så tjejerna gick rätt snabbt. Jag stod och hängde lite till med typ 4 andra. En kille började prata med mig, jag sa "ye" och nickade mest, men de är ju så konversaionerna är här. HAHA. nejmen. ja. Och då såg vi att Ben & Robert (första bilden) stod och blev intervjuade en bit innanför dörrarna. Kommer de ut eller ej? Och de gjorde dem. Jag blev lite chockad. Hann dock inte ta kort eller autograf för Ben försvann rätt fort och Robert sa "really sorry, got to go!" när han kom till mig. Men de är jävligt fint att bocka av mest Ben Barnes ifrån listan.



Andra bilden är första gången då Ben var nära, men inte hann komma till oss. Tredje är när B & R kom ut och drog därifrån. Imorgon bär de av till Liverpool och McFly live, 2 av 5 :D WIIIIIIIE.

Kommentarer
Postat av: Lotta

inte okej :( jag är avundsjuk!

2011-03-29 @ 08:43:53
Postat av: Troymaryam

Interesting site. Worth the visit!

2012-01-11 @ 07:58:30
URL: http://troymaryam.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0