goder morgon!

Gick in på bloff.se och skulle logga in först - lite fel! Sedan skrev jag fel lösen och innan när jag tänkte på vad jag skulle skriva så tänkte jag "Idag ska jag.....gå och kissa!" för att jag kände att jag var kissnödig. Jomen, gid morgon på mig, inte riktigt vaken än tror jag? somnade tre och vaknade nu, de får nog bli en powernap sedan om jag ska orka med dagen/kvällen. Mindre bra är att jag måste till doktorn på måndag. Mina stortåar gör båda lite ont, mest om man rör vid dem, men nu gör den ena grymt ont om man nuddar den. har ju haft ont/märken sen november (eller ja sen jag köpte mina skor), de är nog dags att kolla upp det nu...Men så tråkigt att gå till doktorn själv, yeye, ipoden får bli min vän då.

nej, nu blir de upp och äta frukost (och kissa 8DDDD) och sedan rensa massa onödiga saker jag har här..


Kollade precis på denna.. Fint att han får ha massa halvnakna tjejer (spec slutet?) etc, men hurricane blev bannad på dirren!
Den följer väl deras krav dåråh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0