Handbolls VM 2011

Hela familjen har gillat handboll och både jag och min syster har spelat de. Har följt handbolls VM till fullo. Just nu spelar Sverige mot Frankrike, och de står just nu 10-7 , de lär väl troligtvis ändras innan jag hinner publicera detta. men jag hoppas Sverige får ett ryck snart. hihi. Jag är helt inne i matchen. (hahaha satt och sa "nej!!" och "JAAAAA:D" ute i TV soffan så fick byta plats, kändes som att jag störde mamma och pappa så nu sitter jag inne på mitt rum.)



Önskar jag hade kommit på ideén att gå på en match tidigare, kollade dock upp någon men blev inte mer med de. Blir grymt sugen på att gå på en när jag har sett VM. Nej nu ska jag fortsätta leva i min handbollsvärld. haha. Hörs ikv.
(yes jag hade rätt, nu står de 12-11, nej 13-11)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0