HEJ/MELODIFESTIVALEN/QX

Okej, snabba tankar på melodifestivalen. Under Sebastians presentation fick jag lite flashbacks ifrån förr i tiden. ojoj, fina tider! Och sedan under hans framträdande så började jag tänka på Damon Salvatore av någon anledning. Gillade låten! Den kommer kanske in på min iPod i framtiden. Sedan tycker jag vi kan stryka den (jäkla) Shirley Clamp (stavning? haha). Nä, jag tycker inte om henne. hehehehe. klart slut på den saken. Playtones var bra, satt dock och funderade på hur de skulle se ut i Tyskland. Andras reaktioner menade jag. hahaha. Och sedan Saade då - låten satte sig DIREKT i huvudet. Woha. Men ja, han ägde scenen rätt bra och man skulle ju inte tacka nej till honom direkt.

Nu kollar jag på QX gaygalan - woho, gillart! (mittstödtillgaypersonerkanfan<ingen>hamissat.com) Lisa Miskovsky sjunger just nu "Just The Way You Are", fint tillfälle att blogga tänkte jag. Carina Berg är programledare; det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0