löndön.

hej ifrån High street kensington. Vädret är skitnajs idag med så ska försöka ta mig ut idag en sväng. Elli och hennes bror har gått ut på lite sightseeing. Igår så var de armanifest fast nä. Jag pallade inte köpa nya skor (de var högklckat och klänning). Så kom inte in, men de andra kom in så jag gick och skulle försöka hitta några andra att gå ut med. hahaha. Sedan blev kvällen lite kaos så slutade med att jag åkte hem.

Inläggen om konserterna kommer när jag är hemma, måste ta vara på tiden som är kvar. Men alla har varit super och att vi har sett dem, träffat dem etc gjorde allt verkligen super. Igår så såg vi även Carrie (Toms syster) på vår gata. Eller jag såg, de kom en gubbe och började prata med Elli så hon såg inte.. ><.

Idag funderade jag på att åka till westfield men får bli imrn tror jag. Så kan jag köpa harry potter dvdn där med. Idag ska jag nog bara glassa runt. Och vila fötterna och starbucks. HEHE. Funderar på bio med. Killing Bono..hm. Blir ju ensam då. Men iaf.

Danny på pioneerafterpartyt i Nottingham - ja de är han. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0