JET LAG,

Känns som att jag har hittat årets sommarlåt, Simple Plan - Jet Lag. Sjukt bra, en sån låt man blir pepp utav. Ingen som vill ta road trip till Hamburg 1:a Juni och se dem? Eller någon som ja, vill åka till Hamburg lite random? :D.

Lämnade min dator hos en kille idag, han fixade den direkt. hahah. wohoo. När den kommer tillbaka ska jag söka massa jobb. HEHEH. För att klaga lite med så är min tå fortfarande blä, blir till att operera lite. Ska in och fixa tid till de idag eller imorgon. Är galet irriterad på't dock. Ta hand om era tår, inga trånga skor eller våta skor etc haha. Fattar dock fortfarande inte riktigt hur jag fick mitt, eller hur jag kunde få de ifrån ett par höga skor (ifrån början, sedan blev de nog infekterat av raggsockar+skor. haha hm, jag vet inte xD).



Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med helt klart!! JET LAG är årets sommarlåt <3 (eller låten för hela 2011?) MAN BLIR PEPPPPPPPPP :***

2011-04-26 @ 13:16:04
URL: http://sabras.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Jo. Känns jobbigt att det är så mycket folk!! Hoppas det lugnar ner sig i helgen och under veckan :(

2011-04-27 @ 22:39:18
URL: http://folmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0