valet,

Alla skriver ju om valet just nu, och jag kommer faktiskt inte vara ett undantag. Jag vill inte säga vad jag röstade på, men kan ju säga att de var vänster.  Kan dock inte förstå hur SD kom in i riksdagen, fast på ett sätt förstår jag. De finns säkerligen många unga som inte riktigt vet och tycker "äh, invandrare ska ut." och röstar därför på SD. Och inte går till grunden på vad dem står för osv. Eller något annat parti för den delen.  Man måste såklart inte vara jätteinsatt direkt, men kolla upp lite innan kan man ju kanske göra. Jag tycker att ALLA får tycka vad dem vill, jag dömer inte eller något.

Vet som sagt att de finns dem som röstade på SD för att reta upp folk, för att de är "coolt", för att man inte vill ha invandrare osv. Roliga skäl. höhö. Men känner man att SD är de som är dem närmast hjärtat så, då har dem bara röstat på de dem faktiskt tycker jämtemot vissa andra. Känns dock som att dessa vissa andra var dem som satte dem i riksdagen. haha.

Jaja. De blir 4 spännande år framöver antar jag..

Idag ska jag till Torp (köpcentrum) och shoppa lite b.l.a kalender & CDskivor.


Kommentarer
Postat av: charlotte

hon sjunger så bra!

2010-09-20 @ 17:37:00
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0