våga

våga drömma, tro på dig själv och du kan uppnå dina drömmar. Du kan om du vill.

Fint att jag sitter och skriver detta och ändå inte tror på det själv ibland, jag har drömmar. Massa drömmar.  Jag vill gärna uppnå dem, men jag känner att de är försent? Tanken "Äh, vadå för sent. Börja jobba för fan" kommer upp i mitt huvud också.

Slänger in en liten Hej, Mr Leto du har mitt drömliv, kan inte jag bara få det va?
som sagt, jag vill. mer hur? Dem, deras ord och deras arbete inspirerar mig så otroligt mycket, det var DÄRFÖR jag skaffade tatueringen.

I alla fall gott folk, försök uppnå era drömmar. Ni kan om ni vill.

Annars idag har min syster m. pojkvän och barn varit hos oss idag - mysigt, barn är allt för söta ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0