r-a-d-i-o

Sitter och lyssnar på Tokio Hotel's Radio, jag vet inte varför jag sitter och lyssnar där istället för på datorn eller spotify. Men de är något mysigt över det, man vet inte vad som kommer och man kan bara sitta och njuta.


Just nu kom Jung und nicht mehr Jugendfrei - jag blir alltid så glad av den, jag tänker på fina (gamla) stunder och Leb Die Sekunde dvdn.

PS. Kommer snart sluta spamma onödiga grejer i bloggen, nu är de slut på tråkiga onödiga inlägg, promise.

BILD:
något jag gjorde i PS någongång, texterna är ifrån Snow Patrol - Chasing Cars och Something Corporate  Konstantine, de är väldigt fina låtar. Om du inte har hört dem, så gör det.

Kommentarer
Postat av: videoGirl

Åh, du gillar också Tokio Hotel och 30 Seconds to Mars som jag!!!! Haha :D



Sv: Ja, den bilden är så gullig :* Gillar du också Adam Lambert? :]

2010-09-03 @ 18:58:03
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0