en liten mening/inlägg mest för mig själv.

En mening, eller ens ett ord kan få en må bra/dåligt/bättre/sämre. Känner dock att jag har varit grinig hela helgen och hatat "allt". Vet inte varför, men så har det varit. De får vi ändra på. Var rätt glad för ett tag sen, och sedan läste jag en mening och så blev jag så irriterad på mig sj igen. varför slösar jag bort mitt liv? en jävla bra fråga. åh. Jag sa att jag skulle flytta till London, har jag gjort det nej? Dock har jag ju en resa inplanerad dit så tänkte göra det efter den någongång. Men åh. Jag vill kunna lita på mig själv igen. Tro på mig själv. Aja, alla har väl dåliga tider. Nu ska jag låta mig inspireras av människor som har följt deras drömmar. Kan dom - kan jag.


jump and touch the sky


Kommentarer
Postat av: IDA

Är det din tatuering? :) Får jag fråga var du fått själva formen/symbolen ifrån? Betyder den något speciellt (själva symbolen) alltså? Förlåt men jag blev så nyfiken just eftersom jag aldrig sett symbolen tidigare. :)



Sv: Tack! :D

2010-09-28 @ 22:05:56
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag blev också nyfiken på din tatooo! hehe. Betyder den något speciellt?



sv: ja åååh, älskade den filmen!! gör jag fortfarande. någon gång ska jag också och på vägrna på hollyfood och sjunga allt jag pallar till if it makes you happyyyyy

2010-10-10 @ 18:40:05
URL: http://folmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0