a revolution has begun today for me inside

"Epic night on the streets of nyc w/ @kanyewest , @terrysworld , @thecobrasnake, my new bike + the magic of the people + the city. Off to LA!"

- Jared Leto skrev det för några timmar sedan på twitter,
det är helt sjukt vad jag vill resa och upptäcka en ny stad..

Rubriken stämmer verkligen, känner att tiden rinner ut och jag måste göra något NU. snart. Jag vill flytta ifrån Sverige. och börja om på nytt. Vara den personen jag verkligen ÄR. Det finns mycket man önskar och ångrar i livet, men man borde blicka framåt. Önskar dock att jag hade vetat vad jag ville göra när jag blev större när jag var mindre, så man kunde jobba mot det. Som typ Jared. hans liv är ett fint exempel, även om han fick en jobbig början. Men de jobbade mot ett mål tillsammans och gjorde de verkligt. Sedan fick han ju lite roller och så, och 30STM har verkligen lyckats nu. Han får göra de han älskar (film/video - både bakom & framför kameran, musik, resa osv.). Och dem sakerna skulle jag också vilja göra. Önskar jag hade gjort ngt vettigt i min barndom, haha, lärt mig något instrument, haft ett intresse (förutom musik då). Juste, när vi ändå pratar Sverige så usch vad jag är opepp på nu-mars/april (undantag slutet av nov) uh.


Kom för övrigt hem ifrån bion för nån timme sen, såg "Going The Distance" med Charlotte. Den var bra dock lite förutsägbar, men "I rymden finns inga känslor" som vi såg igår var bättre, har sett filmer med samma tema innan, finner det väldigt intressant och denna var som sagt bra och de kändes som att den gick på 5 sek. Men ja, jobba på  skivbolag vore kanske något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0