moment of truth,

Sitter just nu och lyssnar på 30STM spelning ifrån Lincoln! LIVE! FETT JÄVLA HÄRLIG ÄR DEN, är så jävla avis. <3.
känns nästan som att de är en magkatarr på G, nice job there! Och ja, för att jag lyssnar på konserten.
Så fint att dem åker till London för EN konsert, blir/blev ju såklart lite promo då, men ändå.
Gillar att L490 har blivit "Baklåten" ändå sen Shannon "bakade" @ Wembley, hahaha.

Idag har jag planerat lite till i min framtid, spanat på lite saker och så - nice. Spenderade 1300 på ett hotell igår, känns bra. En natt var de också - japp! Imorron fyller jag år hihi, gratta mig på fejjan vettja! jag vet inte riktigt vad jag ska göra, vill ut men ja. Idk. Verkar ju inte vara någon iaf på FB som verkar pepp på att fira min födelsedag =( huhu.

Gammal header, -08 eller ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0