KH

saknar Kill Kannah lite sådär. Ge mig dem live nu, tack! Har inte förstått att jag har träffat & sett dem live.  De är lite galet. Förstår det inte, förstår inte heller att jag fick höra Scream live. De var verkligen ett fint moment. Hur mycket jag ser (och har sett!!) upp till dem. Mat Devine är en otrolig människa, jag ser upp till KH men mest till Mat, han påminner mig om de fina året -06 av någon anledning. Varje gång jag lyssnar på KH vill jag göra min tatuering, får se vart den hamnar - ska ha gjort de innan jag dör.



It's not what it seems
I still can't believe
That we said goodbye
,



det gör ont i hela kroppen av låten, men den är också så jävla fin.
Har ni inte hört låten så lyssna, en utav de finaste låtarna jag vet. Någonsin.


Kommentarer
Postat av: zara/nä

asså FAN vad jag vill se de!!! nästa gång går vi tsm okje?!!!

2010-10-06 @ 20:42:38
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0