fortfarande chockad


(hittade ett par tidningar i en annan låda än där jag brukar ha tidningar,
de var mest kerrang och tyckte mig hitta ett samband..)


30 Seconds To Mars tar över världen, har inte insett det. Eller jo, men jag blir chockad VARJE gång någon nämner dem, eller skriver om dem. De är inte vanligt i min värld. Jag blir stolt som en liten kycklingmamma! MINA POJKAR! De senaste året (blir de väl nu XD) gick så fort, och framgången bara steg och steg. Men jag har varit rätt van med att vara ensam och ja, vara i vår lilla bubbla, där jag vet att "ja, hon känner jag för att hon är 30stm-fan".

De har vunnit MAAs/EMAs (you name it) innan etc men nu verkar de vara större än störst, vi (echelon) har visat att vi finns flera gånger på tidigare galor men i år verkar de som att omvärlden också "förstår" och är intresserade av 30STM. Förr fanns de där i bakgrunden, och bara var. Nu har de tagit ett steg fram och jag är så stolt så stolt.

Echelon var något ingen visste vad de var, nu verkar de flesta veta, är som sagt INTE van vid detta, de rycker i mina ögonbryn varje gång jag läser t.ex bloggar och läser ngt om 30STM
Varför man ofta blickar bakåt är en jävligt rba fråga, men -06 och -07 kommer vara två jävla bra år för mig, alltid. ♥

(och ja, så var deras appearance @ mtv avslöjat, men ja, de visste vi ju innan. Men svider lite att jag inte ska dit. Hade man kunnat köpa biljetter till galan hade jag inte tvekat. fan, jag som har velat gå på EMAs varje år typ, NÄSTA ÅR. som jag alltid säger..Men ja NÄSTA ÅR?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0