you're a firework



Fin video med låten Firework med Katy Perry. Gillart. Dock alltid när folk ska vara udda i sina videos så blir de ibland fail ändå, känns lite så med denna. Men ska inte klaga x) Fin är den! Just nu ligger jag i min säng och hänger, riktig slappdag detta alltså. Min pappa köpte dessutom fel smör/margarin, han uppfattade de som att vi skulle ha vanligt smör, så ingen kladdkaka ikväll! Får handla & göra den imorron.

Blev konstig nog sugen på att se My So Called Life. Får köpa eller fixa på annat sätt, eftersom jag lämnade in min portsabla hårddisk. På tal om (ja, nästan lite iaf)..Ursäkta för allt prat om 30STM ska försöka tona ner på dem, men just nu (och denna sommaren) så har de hänt så mycket i deras karriär och jag blir stolt som en kycklingmammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0