mr nobody

Idag åkte jag till Göteborg och mötte upp Charlotte, jag var ute efter en väska och hon var ute efter en plånbok. Dock fick vi därifrån både väsk och plånboks-lösa. Attans att de skall vara så svårt, dock hittade jag en väska som är UR-snygg inne på nelly.com (denna) men mja. Den är inte direkt jättedyr men inte billig heller 8D. Får se.. Skall försöka leta vidare lite till.

Vi gick sedan på bio och såg Mr Nobody. Ju mer man ser den, desto mer förvirrad blir man när den slutar. Den är fin och skitbra gjord och så - det är också något som slår en mer och mer ju mer man ser den.




Använde även min ansiktsmask jag köpte igår och blev en Kerrang! rikare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0