just around the corner

Igår läckte en till SP låt ut som jag nu fått veta heter "Just Around The Corner". Jag gillade den som fan.
Och efter att ha hört You suck @ love och Famous For Nothing (demo) och denna så
är jag så jäkla pepp på albumet, de blev jag första gången jag hörde you suck at love.

Jag älskar det!
Jag gillade ST albumet, men de exprimenterade mycket då och de lät skitbra men;
låter som att de blir mer rått nu :) Alltså mer gitarrer, trummor och inte mkt beats etc.

saknar Simple Plan så att jag dööööööööööör. Helt sjukt. Ge mig en dos av bästa!



(de har smygsagt att de inte vill att man ska sprida den men ja. De är en demo och kommer alltså INTE vara med på nya albumet. Med de sagt tkr jag de är ändå fett värt att alla får höra för den är bra!)


Kommentarer
Postat av: sara

MEN ASSÅ HÅNGEL pårom. komsi komsi vi saknar EEEEEEEEEEEERRRRRRR! och ja Pierre jag vill fortfarande slita av dig kläderna, tack puss! hahaha, jag saknarej :c:******

2011-02-02 @ 14:44:42
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0