I Am Legend

Sitter och kikar på I Am Legend på tv3, har inte sett den vad jag kan minnas..Fast nu bytte jag så kollar inte längre på den, utan blev 2 ½ Men ist!

Snabb update, bloggen ska bli bättre efter detta inlägget, ska bla uppdatera fint om London men vill bara göra snabbupdate så att ingen trodde jag hade dött eller så ^^

- De blir (minst) 6 konserter i mars; nog mitt rekord för en månad ^^
- Ska till växjö till helgen för att planera lite
- om någon tar mig till kiev precis nu eller spanien nästa helg så är jag evigt tacksam! behöver dem NU!
- imorgon ska jag ta hand om all skit som ligger och väntar på mig ;)

NYÅR? what to do?? Är grymt sugen som många gör, att bara dra iväg någonstans...Skulle vart najs! (y) Men man kan ju inte åka själv så att ja ^^



Kommentarer
Postat av: zara/nä

vad händer i mars?

the script, mcr vad mer :D?

2010-12-14 @ 18:45:30
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0