gief 30STM

Har inte upplevt sån här tomhet och efterlängtan till MER någonsin tror jag. Jag vill bara ha mer och en ny konsert. Lyssnar på låtar som får mig att tänka på -07 och varför jag inte såg dem mer då? (För att jag inte hade någon att åka med men iaf). Min hjärna är fortfarande kvar på o2 och konserten. Jag ber till gud att de kör en till EU turné (iaf datum) innan de försvinner för att göra nytt album, annars så önskar jag att USA & AUSSIE låg närmare^^

Har inte heller vågat kolla pengarna på kontot sen jag kom hem, ångest på högsta nivån! Men de ordnar sig, det gör det alltid och de är så man får tänka..Positiva tankar, även om de är svårt =) Och sedan har vi ju mars som kommer bli bra ^^


Kommentarer
Postat av: charlotte

same..

vågar inte heller kolla pengarna o_o

2010-12-05 @ 15:49:14
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0