Stockholm, 18/8-10

Jag satte mig på tåget i Göteborg upp till Stockholm och Charlotte hoppade på i Alingsås. Vi skulle sova hos min mammas kusin över natten (tackar för det!). När vi kom fram i Stockholm gick vi först i några affärer för att hitta kläder, vi hittade inget vi ville ha och la ner de snabbt. Sen hängde vi på donken ett tag. Sedan tog vi tunnebanan till Enskede där vi skulle sova.
Vi lyckades virra bort oss först, men sedan hittade vi. Det gick snabbt och vi la oss rätt tidigt, kommer ihåg att jag var vaken aslänge för att jag inte kunde sova, var för nervös/uppspelt..

Hittade METRO i Göteborg. Roligt att jag satt och diskutera det med Zara dagen innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0