POLAND

På onsdag (imorgon? O_O) åker jag och Charlotte upp till Stockholm, dagen efter åker vi till Polen. Vi har en chilldag i Polen innan festivalen. Och de känns väldigt skönt. Jag ska försöka köpa mig ett par converse också. På fredag är festivalen :'D. Och de skriver att man inte får ta med sig kameror som är > 5 megapixel. Jag vet inte hur de är med det, eftersom på massa ställen så säger de att de är förbjudet med kameror men folk har ändå med sig det. skall försöka få in min gråa iaf, de står inte hur många megapixel de är men ja. Roligt att många nya mobiler har runt 8 mpxl. Haha.

Så ja, mycket att göra innan imorron. Borde sätta gång! kanske blir snabb uppdatering innan jag åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0