INCEPTION.

Det blev bio med Malin idag i Göteborg, vi såg Inception och tror att båda var helt tagna efteråt. Sjuktligt bra. Hade höga förväntningar men den levde upp till det. (Christopher Nolan säger jag bara..Och såklart stod Hans Zimmer för musiken). Skådisarna gjorde även ett väldigt bra jobb.  Älskar såna här filmer som man verkligen blir påverkad av. Man har så många frågor. Och man vill bara ha MER

Bort ifrån verkligheten, bort till en annan värld. Man blir på något sätt inspirerad av filmen, jag vill hitta... göra något liknande, dvs fly ifrån verkligheten. Undra hur många som börjar studera det undermedvetna och drömmar efter att ha sett denna? - Jag erkänner, är sugen på det.

andra exempel är; Mr Nobody, Jumper, Avatar.. Finns många fler. Jag får även "den" känslan av Hurricane med 30STM.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0